Zrušení a vrácení peněz
Předplatné pro následující období se automaticky obnoví na konci období předplatného, dokud jej nezrušíte. Pokud nechcete pokračovat v předplatném na další období, můžete jej jednoduše zrušit. Pokud chcete získat peníze zpět za poslední období, za které jste zaplatili, je třeba požádat o vrácení peněz. Na této stránce naleznete všechny podrobnosti o tom, jak funguje zrušení předplatného a vrácení peněz, a jaké kroky musíte udělat.
Jak mohu zrušit předplatné?
Předplatné můžete zrušit prostřednictvím účtu My Kaspersky. Postup zrušení:
- Přihlaste se na my.kaspersky.com
- Přejděte na stránku s předplatným
- Klikněte na Spravovat předplatné
- Vyberte Zrušit předplatné a postupujte podle pokynů pro potvrzení zrušení
Předplatné můžete také zrušit kontaktováním zákaznické podpory společnosti Kaspersky.
Co se stane, když zruším předplatné?
Když zrušíte předplatné, zrušíte účtování automatických poplatků za následující období předplatného. Vaše aktuální období předplatného vám bude i nadále poskytovat plnou ochranu až do data vypršení platnosti. Po tomto datu vaše předplatné skončí a nebudou vám účtovány poplatky za žádné další období.
Upozorňujeme, že zrušení se vztahuje pouze na další plánovanou platbu a neposkytuje náhradu za platbu, která již byla provedena. Protože k automatické fakturaci dochází před koncem aktuálního období předplatného, předplatné zrušené v průběhu zbytku období zůstane aktivní až do konce následujícího období. Pokud bylo například vaše předplatné obnoveno na příští rok a zbývají vám 2 týdny aktuálního období, skončí za 1 rok a 2 týdny poté. Pokud si přejete zrušit platbu za předčasné obnovení na příští rok a ukončit předplatné za 2 týdny podle plánu, bude třeba požádat o vrácení peněz.
Jak získám peníze zpět?
Podle podmínek našeho oficiálního prodejce Nexway můžete požádat o vrácení peněz do 30 dnů od data objednávky. Platby za nákup v online obchodě společnosti Kaspersky nebo automatické platby za obnovení předplatného lze vrátit. Chcete-li požádat o vrácení peněz, obraťte se na zákaznickou podporu společnosti Kaspersky.
Připravte si následující informace:
- Datum nákupu
- Jméno a e-mailová adresa, kterou jste zadali při nákupu
- Číslo objednávky
Co se stane, když požádám o vrácení peněz?
Po podání žádosti musí náš specialista zákaznické podpory zkontrolovat, zda jsou všechny poskytnuté informace správné a zda požadavek splňuje kritéria zásad vrácení peněz. Po potvrzení informací a zahájení vrácení peněz budou peníze připsány na váš účet během 5–7 pracovních dnů.
Vaše předplatné bude poté odpovídajícím způsobem zrušeno. Pokud požádáte o vrácení peněz za úvodní nákup a předplatné je momentálně aktivní, bude předplatné zrušeno a jeho stav se okamžitě se změní na vypršené. Totéž platí pro automatickou platbu za obnovení, pokud není podána žádost o vrácení peněz za období předplatného, které ještě nezačalo (tj. v rámci automatického fakturačního období přibližně 2 týdny před ukončením aktuálního období předplatného). V takovém případě nebude následující období předplatného zahájeno, ale vaše aktuální období předplatného vám bude i nadále poskytovat plnou ochranu až do data vypršení platnosti.