Přeskočit na hlavní obsah

Zahajte bezplatnou 30denní zkušební verzi našeho pokročilého plánu

Kaspersky
Plus
30 dní zdarma
Získejte novou generaci kybernetického zabezpečení proti novým virům, ransomwaru a malwaru. Zahrnuje také ochranu plateb a nástroje pro zvýšení výkonu, které udržují váš digitální život soukromý a bezpečný, aniž by vás zpomalily.
Kompatibilní se systémy:
  • Windows®
  • macOS®
  • Android™
  • iOS®

Jak to funguje?

Dnes
Zdarma po dobu 30 dnů
15. 12. 2024
Připomeneme se vám 7 dní před ukončením zkušební verze
22. 12. 2024

Jak funguje zkušební předplatné

Vaše bezplatná zkušební doba trvá 30 dní. Připomeneme se vám dní před ukončením zkušební verze. Pokud během zkušební doby předplatné nezrušíte, spustí se placené roční předplatné.

Jakmile vaše zkušební verze skončí, bude vám účtována speciální 12měsíční zaváděcí cena. Ke konci každého následujícího ročního období předplatného vám bude účtována standardní roční cena za obnovení. O nadcházejícím automatickém obnovení vás budeme informovat e-mailem. Fakturace proběhne 15 dní před koncem vašeho ročního období předplatného, abychom zajistili nepřetržitou ochranu. Předplatné pro následující období se automaticky obnoví na konci období předplatného, dokud jej nezrušíte.

Ceny za obnovy se mohou měnit. O ceně za obnovu vašeho předplatného vás budeme informovat e-mailem před datem obnovení. Upozorňujeme, že v době vaši příští obnovy mohou být k dispozici slevy a akce, které se na vás nevztahují.

Automatické obnovení předplatného můžete kdykoli zrušit.

Pokud jej zrušíte, budete mít plnou ochranu až do konce již zaplaceného období. Po tomto datu vaše předplatné skončí a nebudou vám účtovány poplatky za žádné další období.

Automatické obnovení předplatného můžete zrušit prostřednictvím účtu My Kaspersky. Postup zrušení:

  • Přihlaste se na my.kaspersky.com
  • Přejděte na stránku s předplatným
  • Klikněte na Spravovat předplatné
  • Vyberte Zrušit předplatné a postupujte podle pokynů pro potvrzení zrušení

Automatické obnovení můžete také zrušit kontaktováním zákaznické podpory společnosti Kaspersky.

Pokud vám již byla stržena částka za další období předplatného, do 30 dní od data fakturace můžete požádat o plnou náhradu platby za obnovení.

Chcete-li požádat o vrácení peněz, obraťte se na zákaznickou podporu společnosti Kaspersky.